sol - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu sol - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

sol

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 April 2011 | Spanje, Madrid

holaaaaaa

Nou ben weer helemaal gewend hoor haha!
Weer een week voorbij ..
Nog 2 weekjes ..
Het is zó lekker weer, 23 graden ongeveer, echt super.

Op school gaat het heel goed ik denk wel dat ik volgende week naar het volgende level kan, als ik geen blackout kryg met die toets moet het lukken. het enige wat ik nog niet kan is de werkwoorden, maar daar had ik met frans ook altyd zo moeite mee.

We moesten van de week over iedereen wat opschrijven in de klas byv. ik vind het leuk dat *naam* .. of ik irriteer met eraan dat *naam*.
Want dat wordt dan een grammaticaal andere contstructie ofzo. En iedereen had over mij ik vind het leuk dat iris altijd zo vrolijk is, dat iris altijd zoveel lacht, en één ik irriteer me er soms aan dat iris zo druk is haha!
Toen moest een jongen een persoon uit de klas in z'n hoofd bedenken en moesten wij vragen gaan stellen als wat zou deze persoon zijn als hij/zij een fruit zou zijn? Hij had my in zn hoofd en gaf deze antwoorden: Als boom een palmboom, als weeromstandigheid tropisch, als landschap de zee, als eten ijs en als lichaamsdeel borsten. Toen wist iedereen wie het was want ik ben maar allleen met 4 jongens en 1 meisje en dat meisje heeft niks hahah.
Maar het zijn wel leuke mensen dus het is soms echt grappig in de klas. En dan vinden ze het gek dat ik zoveel lach!:O

Ik ga zo mn spullen pakken en naar Castellon, mn volgende trip. Schijnt daar een soort feest te zijn wat 2 weken terug ook in Valencia was, ben benieuwd. Maar we gaan daar slapen dus we hoeven niet tot zolang op te blijven en dan gelyk in een bus als we dat niet willen!

Ik zou dinsdag gaan paintballen maar dat ging niet door omdat toen voor één dag mn lesrooster was veranderd dus toen kon ik niet meer, dat was wel jammer!

Nada mas,
besossssssssssssssss

'Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten'
'Het geluk is een parfum: we kunnen het niet over een ander uitstorten zonder dat er enkele druppels op onszelf vallen'
'Wie heeft ervaren dat het lichaam zelf het klooster is, is gelukkig. Deze oorspronkelyke geest is zo zuiver en helder als de ruimte'

  • 03 April 2011 - 13:38

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Fijn dat je weer zo snel gewend in Spanje. Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad in Nederland.
    Grappig die opdrachten die jij nu krijgt over welk fruit/ welke auto/welke drank enzovoort je bent.
    Dat herinnert me aan jaren geleden toen we dat soort spelletjes ook deden.
    Ik weet nog dat iemand een citroen was en dat niet leuk vond.
    Dinsdag ga ik lekker 6 dagen met allemaal lieve mensen naar een heerlijk vakantiehuisje in Maarn.
    Ik heb er onwijs veel zin in.
    Sterkte en plezier en ik krabbel weer als ik terug ben uit Maarn.
    Vrolijke genietzeknuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 87124

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: