Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 April 2011 | Spanje, Madrid

Buenassss!

Castellon was leuk, echt een leuke stad ook. Maar die busreis, ik dacht dat het een uurtje was dus we gingen zitten en na een halfuur vroeg ik hoelang is t eigenlijk? '5 uur'. waaaaaat?? hahah. Maargoed, het was het wel soortan waard want het is echt een leuke stad, iets kleiner dan Alicante volgens mij. Er waren allemaal tenten en brassband, vuurwerk enzo was echt leuk. Heel erg festival gevoel haha. Bij één bier kreeg je ook een hoed haha dus we hebben de hele middag met zo'n stom ding opgelopen. En t weer was zó lekker het was 30 graden ofzo volgens mij soms moest je gewoon even in de schaduw gaan staan omdat het te warm was.
Toen gingen we terug bleek dat FC Barceona daar was en de bus stond er maar wy gingen om 5 uur de bus terugpakken en de spelers kwamen 5 uur het hotel uit dus we konden ze net niet zien, was wel jammer!

In alicante is het weer ook lekker, dus gister ging ik hele dag naar t strand en leren, vandaag die toets gehad natuurlijk. Die ging ongeveer wel goed dus ik zit nu in B2:D Echt leuke mensen enzo. Merk wel gelijk dat ze een hoog nieuwe hebben haha. Er zijn ook veel nieuwe mensen op school. Vanmiddag naar t strand geweest maar het waaide heel hard dus toen werd ik soortvan gezandstraald en ben ik maar naar huis gegaan.

Ik wil hier eigenlijk nog veel langer blijven haha ik wordt echt triest als ik die '12 dagen' zie hiernaast. Maargoed, ik ben aan t solliciteren enzo voor in Nederland. Dus dan gaan we daar maar weer beginnen. Het enige voor wat ik zeker weet dat ik terug ga komen is dat ik op wintersport wil hahah. En omdat ik jullie mis natuurlyk

y hasta!
ciao ciaooooo <3

'Het geluk is de natuurlijke uitstraling van het morele leven. Je vindt het alleen als je het niet zoekt.'
'Geluk is niet een op zichzelf staand iets; het is uitsluitend het tegenovergestelde van iets wat ontprettig is.'
'Met de blik trots omhoog gericht zoekt hij het geuk. Als hij naar benden had gekeken, had hij het kunnen oprapen.'

  • 04 April 2011 - 18:38

    Jeanne:

    Oeeh neem dat hoedje aub mee naar Nederland =D!!

  • 05 April 2011 - 07:49

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Bedankt weer voor zo'n leuk verslag. Wat een schattig bruidspaar op die foto.
    Wat lief dat je me een smsje stuurde. Ja, ik ga zo weg en dan heerlijk op vakantie.
    Ik heb er zo'n zin in.
    Geniet ze,
    doeidoeiknuffels
    Tineke

  • 05 April 2011 - 07:55

    Silvie:

    Wat jammer van die spelers van Barcelona... had je nog even foto's kunnen maken maja de bus volstaat ook :P
    Wat gaat het nu ineens snel hé? Voor je het weet zit je weer in het vliegtuig. Dus geniet ieder moment, je hebt in iedergeval een hoop gezien en geleerd. En een diploma rijker, echt knap van je!! Wij kijken in ieder geval errrug naar je uit. Tot gauw carino!!!
    Saludos a todos los que conozco.

  • 07 April 2011 - 14:54

    Rianne:

    Nog 9 dagen!
    De zon staat in ieder geval de komende 5 dagen volop voor je te schijnen zag ik bij de weersverwachting.
    Dat wordt een zonnig afscheid van een heerlijke periode.
    Geniet ervan lief!
    En je hebt zoveel foto's en leuke reisverslagen dat je ook nog enorm kunt nagenieten!
    We wachten op je!
    Veel liefs,
    x x x Mama x x x

  • 07 April 2011 - 19:15

    Djina:

    yeeeeeyy nog 9 dagen en dan ben je weer lekker terugg * djina maakt een dansje * * vind dit heel leuk! *

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 87274

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: