Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

13 April 2011 | Spanje, Madrid

Heeeee NL.

Nou ik gebruik mijn laatste tyd wel echt volop haha!

Dat feest zaterdag was echt superleuk, het kostte eigenlyk 25 maar door onze connecties hier konden we gratis VIPbandjes regelen, dus dat was wel mooi meegenomen natuurlyk. Echt supergroot en veel mensen enzo. Alleen het was house en nou vind ik dat niet zo erg maar úren achter elkaar beetje hetzelfde .. dus op een gegeven moment gingen we weg en toen gingen we naar een gewone club. Maar ik was nog op mn slippers dus toen was ik binnen en toen stond iedereen op mn voeten, hele zware mensen enzo ook en toen 1 meisje met dr naaldhak. Dus toen dacht ik ik ga maar naar huis voordat ik mn voet breek hahah.

Zondag ging ik naar het strand de hele dag maar niet naar het grote strand, was te lui om daar naar toe te gaan haha:) Toen kwam Barbara een vriend van dr tegen en die vroeg of we die avond langskwamen, want er was een soort heel ding in plaza del torros freestyle iets met motors en autos en een hele show, en hy woont in een flat ernaast. En dan kan je zo ín de arena kyken vanaf het flatgebouw. En ik wilde daar eigenlyk al heel gaan maar entree was 25 euro, dus beetje duur. En op deze manier konden we het toch zien haha, en voor niks; mooi meegenomen toch? Dus wij daar naartoe nou dat was zóoooooo leuk. Ze woonde op de 9de maar we gingen naar de 23ste dat was een groot dakterras voor iedereen in die flat die wilde kon daar gewoon zitten enzo. En zóooo mooi want het was echt hoog en je kon heel de stad zien en de zee en echt alles was echt supergave plek. Op de fotos kan je t een beetje zien maar is wel erg lastig fotograferen natuurlyk.

Dus maandag, joehoe, weer naar school. En smiddags ging ik shoppen enzo en uitrusten van het weekend. En toen dinsdag ging veel te vroeg opstaan om de zonsOPGANG te kyken, was wel echt mooi, kan je op de fotos zien, en daarna ging ik weer naar school .. kwam ik op school herrinerd iemand me eraan dat we ook smiddags nog les hadden. ojaaaa .. léúk! Dus toen naar huis om te eten en gelyk weer terug naar school. En na school ging ik weer winkelen en daarna gelyk door naar de film. Die film komt de 20ste pas in NL uit maar jullie moeten zeker allemaal gaan het is echt zó ontzettend leuke film! Ik heb echt zo hard gelachen maar ook gehuild (dat doe ik nooit, echt stom) en was gewoon echt heel leuk. In 3d ook weer maar dat vind ik toch niet zo heel boeiend. En ze maakten reclame voor de nieuwe Pirats of the Carrebean film en ik wil gaaaaaaaaaan haha maar is pas 18 mei in de bios.

En vandaag ging ik naar school maar ik voelde me niet zo lekker dus na school ging ik eten en slapen, en nu voel ik me weer iets beter :) En dan ga ik nu nog even winkelen want ik had echt een leuk shirtje gezien maar die kregen ze vandaag weer in mijn maat dus die ga ik kopen en nogmeer dingetjes ..
En even naar de supermarkt. De supermarkt hier heet Mercadonna en elke keer als ze een aanbieding gaan omroepen ofzo hoor je MERCADOOOOOOOONNA. En dat is zo grappig stemmetje, dus als we nu naar de supermarkt gaan zeggen we we gaan even naar de MERCADOOOOOOOONA, zo terug!

Dat was het wel weer, ik ga lekker genieten van mn laatste dagen hier :)!

De eerste paar fotos zijn mn uitzicht als ik hardloop, echt supermooi!

Besosss!!

'wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien'
'geluk is het enige wat zich verdubbelt wanneer je het deelt'
'Gelukkig s hij de mag zijn wat hij is'
'Als je gelukkig wilt zijn, kun je niets beters doen dan je partner- en ieder ander- bedanken, vergeven en bewust liefhebben om wat hij is'

  • 13 April 2011 - 18:26

    Barbara:

    DONT GO HOMEEEEEEEEEEE! I CANT UNDERSTAND ANYTHING BUT WHATEVERRRRRRRRRRRR.... QUEDAAAAAATEEE CONMIGO, HAY CAMA PARA TI!!!!!!!!!

  • 13 April 2011 - 20:34

    Pascalle:

    IRIS MUST GO HOME!! I MISS HERRRRR!!

  • 13 April 2011 - 20:44

    Marja:

    Lieve Iris,
    Geniet van je laatste dagen in Allicante !!
    Het lijkt mij fijn te weten dat waar je ook bent in de wereld, er altijd mensen zijn die je graag zien. Nieuwe vriendschappen neem je mee naar huis, en oude vriendschappen leven weer op, waar ook je 'thuis' is. Dus meis, geniet geniet geniet!
    Ik hoop je snel te zien (ennuh, nu ben ik voorbereid dat ik je weer kan tegenkomen in ons dorpie, dus ik zal proberen niet zo te gillen als je ineens voor mijn deur staat, haha).
    Dikke kus!

  • 13 April 2011 - 20:47

    Barbara:

    dont hate me dutch iris' friends, but : STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!

  • 14 April 2011 - 12:41

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Bedankt voor alle leuke verhalen en foto's. Ik heb ervan genoten.
    Wat heb je het goed gedaan en wat heb je veel ervaringen opgedaan.
    Geniet nog van je laatste dagen daar en onwijs veel sterkte met het afscheid nemen.
    Ik ben daar helemaal niet goed in dus ik kan me een beetje voorstellen wat dat voor jou betekent.
    Weet dat je hier meer dan van harte welkom bent.
    Dikke lenteknuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 87253

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: