happiness - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu happiness - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

happiness

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

08 April 2011 | Spanje, Madrid

Holaaaaaa!
buenas noches.

Ohhhhhhh ik wíl niet weg!
het is zó lekker weer, ik lig hele dagen op t strand enzo haha. School is leuk en door die mensen wordt het nog leuk leuker. Ik heb wel veel meer huiswerk enzo in dit niveau. Moet ook een boekje lezen maar dat heb ik uit dat was best makkelyk.

Maandag was ik naar el Castillo gegaan, een soort fort op een berg, de lift doet het weer! Dus we gingen met de lift naar boven en naar beneden lopen, echt leuk. En ik was al een keer met school geweest maar ik snapte nu veel meer van de uitleg als 2 maanden geleden haha!

Barbara was deze week 3 dagen in Madrid voor het concert van Justin Bieber. Dus ik had de kamer voor me alleen enzo haha. Maar ik vind het toch leuker als zij er is. En ze vond dat hele concert verschrikkelijk maar Madrid super hahah.

Ik had vandaag geen school dus ik werd vannochtend wakker ik denk weetje wat, laat is is gaan rennen. Dus ik mn hardloop outfit aan (euhum) en naar t park. Dat geeft wel aan dat ik goed in mn vel zit want anders zou ik dat echt nooit zomaar doen haha, en weetje, ik vond het best leuk :) Maar het is in een soort park op een berg dus je moet wel veel omhoog lopen maar je hebt ook supermooi uitzich over de zee en over de hele stad. Jammer dat ik mn fototoestel niet mee had genomen. Maar misschien ga ik morgen wel weer en dan zal ik fotos nemen!

Toen ging ik naar t strand en ik heb op de terugweg een tshirt met I love Alicante gekocht hahah, en echt leuke schoenen.

Iedereen hier zegt ook iris je kan niet weggaan, jy hoort hier! haha, en Mabel zei vandaag zeg maar tegen je moeder dat ze geluk heeft met een dochter zoals jy! En toen ging ze naar school om wat dingen te regelen en toen zeiden mn leraren tegen Mabel jammer hé dat Iris bijna weggaat, ze is zo leuk meisje en zo verantwoordelijk en hulpzaam en blablabla; allemaal complimenten echt lief van ze.

Een paar mensen hier hebben een gitaar en kunnen echt leuk zingen dus dan gaan we naar het strand en dan soortvan als echte hippies beetje jammen. Nouja, zij spelen en zingen, ik luister en zon haha :)

Morgen is er een feest in de haven (nouja, om de haven heen) van 12 uur smiddags tot 4 uur snachts. echt bizar! Maar is denk ik wel leuk, het wordt alleen écht warm, vandaag was het op t heetst van de dag al 33 graden, en morgen zou t nog warmer worden. Maar je kan gewoon even naar huis of ergens wanneer je wilt natuurlijk. En zondag ga ik naar San Juan, dat is een strand van 6 km ofzo moet ik ook nogwel even gezien hebben. En dan savonds naar de bioscoop want er is een film van de makers van Ice Age zo'n animatiefilm met 2 papagaaien ofzo en dat speelt in Brazilië.

Voor derest ga ik nog hééééél erg genieten van mn laatste week! Ik weet nu al dat ik het zo ga missen! Maar aan de andere kant ben ik heel blij dat ik hier 3 maanden ben geweest, ik zou het zo nog 100 keer doen!

besosssss, hasta la proxima!

'Wie gelukkig is, brengt geluk en neemt het niet. Het komt van hem en keer terug tot hem die het heeft gegeven.'
'Keer in stilte tot jezelf terug, rust in jezelf uit, zo voel je het grootste geluk.'
'Het menselijk geluk hangt hoofdzakelijk af van het nuttig gebruik van kleine kansen.'
'Zelfs na al ons verloren geluk rest ons nog altijd één laatste: het geluk van anderen.'

  • 09 April 2011 - 08:17

    Rianne:

    Hoi lieve,verantwoordelijke, behulpzame en leuke dochter van me, waar ik zo mee bof en die ik zo mis!

    De energie spat van de rode achtergrond af als ik je verslag zo lees!
    Echt gaaf om te lezen. Het geeft mij zelfs energie.
    Zeg maar tegen Mabel dat jij geluk hebt met zo'n lieve zorgzame gastvrouw als zij.
    Heb jij de lift genomen? Marja en ik kunnen zeggen dat we alles gelopen hebben,jij toen trouwens ook, en het was de moeite zeker waard! Met als beloning heerlijke aardbeien!
    Gelukkig hebben we de foto's nog!

    Je laatste week gaat in.
    Je laatste weekend zit je al helemaal volgeboekt met feesten lees ik.
    Je haalt er ook alles uit wat erin zit merk ik.
    Geniet ervan!!!!
    Heel veel liefs, en tot gauw!
    x x x mama x x x

  • 11 April 2011 - 09:14

    Silvie:

    Je laatste weekje meis op Alicante. An unforgettable trip in your personal life. Genietse nog en kom dan terug met al jouw prachtige, warme herinneringen, dan maken we hier weer nieuwe mooie herinneringen. Warm weer, hier in Ned. niet altijd maar een warm nest jazeker!!! Doe ze allemaal de lieve groeten daar. We gaan zeker nog een keertje een weekendje daar op visite. :))
    Tot zaterdag.

    Ps, ik klikte per ongeluk op een link zonder te lezen, nu ben ik uit je emaillijst verwijderd, zet je me nog even terug voor deze laatste week :p

  • 13 April 2011 - 11:48

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Oeps, wat komt het afscheid dichtbij nu.
    Het afscheid zal heftig zijn maar ik weet ook dat je het weer heerlijk vindt om alle lieve mensen die je zo gemist hebben te zien en te voelen.
    Wat zal het allemaal dubbel voor je voelen. Echt dubbel.
    Het verlangen om in Spanje te blijven en tegelijk je te willen verwarmen met alle lieve mensen hier.
    Ik wens je onwijs veel liefde om afscheid te nemen van alles wat je daar zo dierbaar is geworden en laat je omarmen door alle lieve mensen die je in Nederland verwelkomen.
    Hele vrolijke, warme lenteknuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 87296

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: