Aangekomen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

09 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Vannochtend vroeg naar het vliegveld. Met krukken, een veel te zware koffer, en een veel te zware handbagage-tas. Doei zeggen tegen mama, papa, silvie, jeanne en melanie, en naar mn gate.
Gelukkig was er een vrouw zo lief om mn tas te tillen:) toen ik haar bedankte zei ze: 'Hoezo? het is normaal om mensen te helpen no?' Het vliegtuig ging optijd, en landde goed. verder weet ik niets want ik sliep! Toen met de taxi naar het adres. Het is zo'n leuk huis! Alleen de gastvrouw is er niet. Ze was op vakantie gegaan naar Argentinië en zou gister terugkomen, maar dat kon niet want dr vlucht was overboekt. Dus ze komt woensdag. De buurvrouw kookt voor ons, en wijst me morgen de school. Ze spreekt alleen geen engels. Maar gelukkig is er nog een meisje hier, ze komt uit Duitsland en studeerd hier. Die spreekt wel engels dus ze heeft me alles uitgelegd. Er is nog één ander meisje, Braziliaans, maar die heb ik nog niet gezien want die slaapt nog haha! Ik zit echt midden in het centrum en overal om me heen zitten winkels. Het is een heel groot huis met 2 mooie badkamers en een mooie keuken en woonkamer. Zelf heb ik ook een leuke kamer. Alleen er is geen kachel dus best koud omdat de zon niet by het raam komt. Ik heb foto's van mn kamer gemaakt en geupload. Ik zit hier dus prima, en mn bed is ook goed te doen. Dus ik heb eigenlijk gewoon super veel geluk gehad haha! Nog bedankt voor alle berichtjes, en ik vertel jullie morgen hoe mn eerste schooldag was! beso, Iris


Ik heb van Celia een doosje vol geluk gekregen, steeds als ik een berichtje schrijf zal ik mn spreuk van vandaag eronder zetten:

'zelfs indien gerechtvaardigd is geluk een voorrecht'.

  • 09 Januari 2011 - 11:45

    Pascalle:

    Issssssss, yeaaaaa je bent aangekomen! Je kamer ziet er echt schattig uit! Heel veel succes morgen met je eerste schooldag. Heel veel liefs xxx

  • 09 Januari 2011 - 14:22

    Melanie:

    Oláááá Ice...

    Welcome in Spain.
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Was je nog verwisseld van plek?

    Veel plezier morgen met school.
    Besos,
    Mel

  • 09 Januari 2011 - 16:22

    Jermo*:

    Irisss:D

    Gelukkig ben je goed aangekomen en is je kamer te doen enz:D Ben benieuwd hoe je school is en wat je ervan vindt haha(A),, veel plezier en succes morgen op je escuela,

    Besos,

    Jermo

  • 09 Januari 2011 - 16:40

    Mischa:

    Holaaa, como se llamaaa :$

    fijn dat je in een goed huis terecht bent gekomen!!
    beter hebben ze nog een bed over want ik wil je natuurlijk wel komen opzoeken :D

    Buena suerta mañana!

    xxxx

  • 09 Januari 2011 - 16:46

    Anne.:

    hee Iris! je hebt een heeele mooie kamer, & een leuk huis haha. morgen word het vast heel leuk op school, alvast veel plezier! ( je hoeft je niet te gaan schamen hoor, als jy de enige bent met niveau ..! ) & er staat morgen vast een leuk verhaal over je nichtje op je blog.. :]
    xxxx beso anne! (L)

  • 09 Januari 2011 - 16:48

    Anne:

    <3

  • 09 Januari 2011 - 16:56

    Iris Verschoor:

    bedankt voor alle successen! jullie horen van me:)

    kissiekiss x

  • 09 Januari 2011 - 17:10

    Marja:

    Nou Iris, de kop is eraf!
    Best spannend allemaal, je zult wel moe zijn.
    Veel plezier op je nieuwe school!
    Have fun !
    Dikke kus

  • 09 Januari 2011 - 18:25

    Ome Jan:

    doe je best meis,
    adios Jan
    p.s kijk uit voor loslopende stieren.

  • 10 Januari 2011 - 08:38

    Ilona:

    hey iris,

    gelukkig heb je een goeie reis gehad en heb je een mooie kamer.

    heel veel plezier, succes enz.

    dikke knuffel ilona

  • 10 Januari 2011 - 09:51

    Tineke:

    Hai die lieve Iris. Wat leuk dat je je zo snel thuis voelt daar. En wat gaaf dat je midden in het centrum zit.
    Veel plezier op school vandaag, ik ben benieuwd hoe je dat ervaart.
    Vrolijke knuf, Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 87286

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: