Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Look at those pictures!
Zaterdag ben ik naar Elche geweest,
het heeft het grootste palmbomenpark van europa, wel iets van 260.000 palmbomen! Heel mooi. Verder hebben we nog een kerk en een museum gezocht, de gebruikelyke dingen in een excursie haha!
's middags ben ik even met Maribell, dr dochter, een vriendin en Barbara naar de winkels geweest. Maar we gingen na een uur al weg, dat was véél te kort want het was soort van een hele grote mall met echt vééééél winkels en móóóóóóie schoenen haha! Barbara vroeg of we maandag anders terug zouden gaan dus dat doen we nu. Maar vanmiddag gaan we eerst naar t strand was het is alweer heel lekker weer!:D
Gister zouden we eigenlijk uitgaan maar we waren zo moe dat we alleen even een film hebben gekeken (in t spaans:O ) en toen ben ik snel gaan slapen.

Op de andere foto zie je mij met Maribell en Barbara. Het is een beetje uit een gekke hoek genomen dus mn hoofd lijkt bizar groot en mn benen bizar klein haha! Maar dan zien jullie in ieder geval de mensen over wie ik praat.

De foto met 3 andere mensen op het dak van een kerk zyn een paar van mn school.

Ja, dat was het wel ongeveer weer haha!
liefde x Iris

gister: 'Met elke minuut die je je ergert, verpil je zestig gelukkige seconden van je leven.'
vandaag: ' Het zijn niet de omstandigheden in ons leven, maar het is onze houding tegenover het leven die ons gelukkig of ongelukkig maakt.'

  • 16 Januari 2011 - 12:43

    Tineke:

    Lieve Iris,
    wat maak jij in korte tijd veel mee zeg.
    Ik vind het onwijs leuk om al jouw verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Ik zag een hele mooie blauwe koepel.
    Lukt het een beetje om de Spaanse grammatica erin te krijgen?
    Ik heb ooit in 1984 een cursus Spaans gedaan. Ik vond de taal prachtig maar de grammatica lastig.
    Geniet van alle mooie dingen,
    knufknuf
    Tineke

  • 16 Januari 2011 - 13:15

    Silvie:

    ¡Hola! Mi corazon,
    Las fotos son hermosas, zo dat zijn echt veel palmbomen dar in Elche. Wish I only had one...
    only one, nah ik kijk wel naar jouw foto's. Dankzij jouw reisverslagen waan ik mij iedere dag in Spanje. Thanks for sharing.
    Un gran beso y un abrazo largo vale....

    xoxoxo

  • 16 Januari 2011 - 14:08

    Jermo*:

    aboo is dat barbara:D hahah:P is een joke(A)
    maaruh je hebt het na een week nog steeds en goed naar je zin:P
    hier schijnt de zon voor het eerst, maar schijn bedrieg, ik denk niet dat het lang blijft en regen zal wel weer de plaats in nemen..hoe was de spaanse film?:P ¿leerzaam, saai, leuk,boeiend?

    besos Xx

  • 16 Januari 2011 - 16:26

    Oma Groen:

    Lieve Iris,
    Je moeder en cor lezen regelmatig je verhalen voor.
    Hartstikke goed wat je allemaal doet!
    Ik heb je lekker op het strand zien liggen ik de zon.
    Het ziet er goed uit!
    Veel plezier verder en de groetjes van je oma!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 87269

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: