Shoppingday - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Shoppingday - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Shoppingday

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

18 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag was echt een hele speciale dag. Deze dag heb ik, iris verschoor, geschiedenis geschreven! Nog nooit heb ik zo goed gebudgetshopt. And I have to say, I kinda like it! Ik heb de halve Bershka leeggekocht, kijk naar de foto .. hoeveel schat je? Alles bij elkaar was het nog geen €65!!!! 65 euro!!! Ik ben trots op mezelf :)
En buiten dat, was het ook nog is gezellig! We zijn vanaf kwart over 3 tot 8 weggeweest, en mijn voeten zijn gevoelloos, maar dat geeft niet. Ik heb ook een macdonalds gevonden!! Mijn week kan niet meer stuk hahah.

Op school vannochtend moest ik familie leren. Dat is moeilijk!!! Al die woorden voor oma, nicht, neef, zwager, kleinkind enz enz enz. Voor het eerst had ik moeite met de les begrijpen!

Ik hoop dat het komende tijd wel mooier weer wordt, want aan 16 graden heb ik natuurlyk helemaal niets. Ik ben vannacht ook 3 keer wakker geworden door de kou, dus heb ik om een extra deken gevraagd. Dat is nummer 5 haha! Maar ik heb uitgevonden dat het raam in mijn kamer niet helemaal goed sluit dus vandaar dat het zou koud wordt binnen natuurlijk.

Oja vergeet ik bijna te vertellen. Ik heb gister zuuuuuuulke lekkere spagetti op :O Ik stopte gewoon even met ademhalen bij de eerste hap haha. Dat ik met stipt de één na lekkerste spagetti die ik ooit geproeft heb. (Die van Oma is natuurlijk nog altijd het lekkerst:))


Maar hoe is het in Nederland? Que paso?

Ik ga eten, ben benieuwd wat ik nu weer voor lekkers voorgeschoteld krijg haha:)

liefde x

'Zoek nooit het geluk, want je zoekt je een ongeluk.'

  • 18 Januari 2011 - 19:54

    Rianne:

    Ziet er leuk uit ies!
    Gelukkig ook een warme trui, die kun je ook 's nachts aandoen ;-)
    ik wens je veel zonneschijn!
    kus, knuf, kus!

  • 18 Januari 2011 - 20:18

    Marja:

    Oké, ik weet al waar ik over een paar weekjes (ja echt , nog eventjes maar......) met je moeder naar toe ga! Hahaha, toch die extra koffer dan maar.

    Succes met de studie!
    doei doei

    oh ja, hoe het hier in nederland is? Ach, niet zo veel bijzonders. Saai weer, net niet koud genoeg, maar zeker niet warm. In huize Rowaan zijn alle meisjes ziek. Gezellig joh!! Ben blij dat ik morgen weer mag werken, haha.

  • 18 Januari 2011 - 20:37

    Corine:

    Hoi Iris,

    Jij weet ook echt overal die winkeltjes te vinden..... Jammer dat het zo ver weg is.
    Ik vindt het toch wel knap dat je de lessen uberhaupt volgen kan haha.....

    Dus de Spaanse spagetti is lekkerder als de Italiaanse. Vraag eens om het recept,
    kunnen wij ook eens proeven. Ben wel benieuwd!!!!

    Ies, toi toi toi en ik kijk uit naar de volgende belevenissen.

    xx Corine


  • 19 Januari 2011 - 08:43

    Pascalle:

    Irisss
    Jeetje dat doe je echt goed, zo veel kleren!
    Bestaat je klas nog steeds uit jou en die Nederlandse vrouw?
    Heel leuk dat je al veel mensen heb leren kennen!
    Hier gaat alles wel zijn gangetje. Ik heb de aankomende twee weken tentamens,
    dus dat wordt weer stressen.
    Heel veel plezier!!!!!
    kus

  • 19 Januari 2011 - 14:03

    Melanie:

    Whooooooo wat een leuke kleren!
    Ook helemaal niet mijn kleur toevallig.
    Leuke Berschka, ben benieuwd of ze het ook hebben in Nederland.

    Hoe is het weer bij jou vandaag? Als ik het hier zie regenen, denk ik altijd aan jou.
    Liggend aan het strand, zonnetje erbij. Die tijd komt nog wel hier.

    Hoe was je dag vandaag? In je nieuwe kleren naar school geweest, dat deden we vroeger altijd he?
    Tenminste ik wel haha.
    Ben benieuwd naar vandaag!

    Liefs!

  • 19 Januari 2011 - 18:46

    Jan:

    Spaanse leger des heils ???? haha
    jan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 87275

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: