Comer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Comer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Comer

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Het hoogtepunt van deze dag was zéker het eten. We hadden Paella met inktvis en garnalen enzo en hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I loved it!

Verder ben ik de hele middag en avond geirriteerd door het geluid van een blokfluit. Ik weet niet waarom maar de dochter van die vrouw heeft de hele middag én avond geoefend, en het was zo vals en hard dat ik gewoon hoofdpijn heb haha!

Toch heb ik veel zitten leren vandaag, om het allemaal beetje bij te houden.
Na t leren ging ik even met mn ipod op bed liggen zodat ik de blokfluit niet hoorde haha!

Vanmiddag scheen het zonnetje, maar t weerbericht ziet er niet erg leuk uit .. ben benieuwd.

Gisteravond was echt gezellig, maar we gingen nietmeer naar Havana daar was niet veel te doen. We zijn naar echt een hele mooie club gegaan en we kregen om één of andere reden alles gratis. Misschien dat we per ongeluk in een VIP of besloten feest terecht zijn gekomen haha! Wel heb ik vannacht maar 4 uurtjes slaap gehad dus ik ga nu even Wie is de mol? kijken op programma gemist en dan lekker slapen.

Amor y besos x

'Je moet blijven waar je je gelukkig voelt. Geluk is een bij transport kwetsbaar meubelstuk.'

(so you'll never see me back haha!)

  • 21 Januari 2011 - 15:33

    Nadine:

    Hee Ies!!
    Ik vind het super leuk om elke dag je belevenissen te lezen!
    Ik merk wel dat het eten daar jou favoriet is, haha!
    Vind het nog steeds superstoer van je dat je daar in Spanje de Spaanse taal aan het leren bent =)
    Hopelijk kan je mij ook wat leren als je terug bent, haha ;-)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 87260

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: