Verbos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Verbos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Verbos

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Januari 2011 | Spanje, Madrid

!Holaaaa!

Vandaag moest ik op school alle onregelmatige, wederkerende, meerderonregelmatige en weet ik allemaal niet-werkwoorden leren.
I can tell you, that's very hard!
En dat is alleen nog maar de tegenwoordige tyd haha!

M'n woordenboek ziet eruit alsof hij al 5 jaar oud is, ipv 2 weken!

Vanmiddag heb ik rondgewandeld in de stad, wat spulletjes gekocht, en daarna heb ik even geslapen en huiswerk gemaakt. De zon schijnt weer, dus dat is wel lekker, alleen in huis is het nog erg koud.

Vrijdag na dat afscheidsfeestje was iedereen nog uit gegaan, maar ik vond 3 uur een betere tyd om te gaan slapen dan om nog naar één of andere disco te gaan. Er ging een Zuid-Koreaans meisje mee van 22 die nog nooit in dr leven was uitgeweest! Vandaag op school was ze er niet en toen ik vroeg waarom niet vertelde de jongen met wie zij in één huis woont dat ze zaterdag, zondag en vandaag van slag was geweest door vrijdagavond. WOW. Ik bedoel, je kan er maar niet aan gewend zijn om om 6 uur naar bed te gaan haha! Wel zielig ..

Het leukste dat ik vandaag heb gedaan is dat ik heb geregeld DAT IK TWEE WEKEN LANGER BLIJF!!!! Dus ik kom 19 maart terug. Sorry voor iedereen die jarig is of wat anders, maar dat maak ik nogwel goed haha!
2 weken langer spaans leren, ik hoop dat het wat scheelt:) Het is hier zo leuk, ik kan op dezelfde kamer blijven en in Nederland heb ik toch niets van verplichtingen om op een bepaalde tijd weer terug te zijn dus was het helemaal goed te doen. Alleen dat betekend ook 2 weken langer jullie niet zien, ander eten, ander bed enz. Maargoed, als ik het 2 maanden volhou moet dat 2 weken langer ook te doen zyn! En Carnaval begint op 5 maart, dus het was een soortvan niet verantwoord om dan weg te gaan haha! Nu kan ik lekker een leuk pakje gaan uitzoeken en als lieveheersbeestje of zeeuws meisje misschien hier door de straten lopen:)

Vale, yo boy a dormir.
Buenas noches y hasta manaña mis encantadores.

'Het geluk schijnt geschapen te zijn om gedeeld te worden.'

  • 25 Januari 2011 - 11:12

    Melanie:

    Elke keer als ik door de regen fiets ( mijn dagelijkse gewoonte, geloof ik tegenwoordig) naar de metro, denk ik aan iris die in het lekkere Spanje zit. Die foto's in de zon: het lijkt voor mij echt een paradijs daar hahaha.
    Dan geef ik je groot gelijk, om daar nog lekker 2 weken langer te blijven.
    Mijn tante vertelde ook dat Benidorm een leuke stad is, wat heb je nog meer gekocht gisteren?
    Moet ik een extra koffer naar je toesturen? hihihi.

    Iris, stuur ff een beetje zon naar me toe ( I need it).

    Succes met de werkwoorden & ik zie wel wanneer je de zon naar me heb toegestuurd.

    Liefs X


  • 25 Januari 2011 - 19:46

    Tineke:

    Twee weken langer. Dat heb je weer snel geregeld zeg. Volgens mij is dit een hele bijzondere ervaring voor je en ik hoop zo dat je er intens van blijft genieten,
    Volgens mij zijn alle werkwoorden van welke taal dan ook een ramp om te moeten leren.
    Succes ermee,
    zonneknuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 87285

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: