friday! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu friday! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

friday!

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Holaaaa!

Gister heb ik zoveel níet gedaan, maar wel heel veel geleerd en alles nog een keer geleerd en herhaald. Het heeft wel erg geholpen merk ik!

Vandaag heb ik met Mieke, die nederlandse vrouw, smiddags tapas gegeten want ze gaat zondag weg. En daarna ben ik met Barbara even naar de supermarkt gegaan om inkopen te doen voor vanavond. We gaan eerst naar iemand van mn school toe, en daarna stappen.

Morgen ga ik met Paula en Barbara kleren kopen voor Carnaval .. ben benieuwd wat het wordt hahah! Gewoon heel veel passen en heel veel lachen denk ik!

Van Maribel mag ik geen engels meer praten in huis, dus dat wordt wat. Ze zei: Nee, in t Spaans. Anders kan Barbara straks perfect engels en jy helemaal geen Spaans en daar zijn jullie hier niet voor! Ik doe mn best ..

Geen leuke verhalen of situaties de afgelopen 2 dagen, helaas!

Nu ga ik snel douchen, klaarmaken en eten.

Hieronder staat een foto van mn klaslokaal met ik, mn leraar, en Mieke. Zondag zullen er wel weer foto;s van het weekend komen haha!

Hasta domingo,
Amor

'Ons geluk bestaat in gedachten, hoop en verlangen. Het bezit van wat je wenst, is dikwijls het einde van de vreugde'
'Wanneer je denkt dat het geluk sterk afhankelijk is van het karakter, heb je gelijk. Voeg je erbij dat het lot er niet toe doet, dan ga je te ver.'

  • 29 Januari 2011 - 11:36

    Blanca:

    Hola Iris, he leído algunas veces tus experiencias en España y me parece maravilloso todo lo que estás haciendo. Me parece muy buena idea que Maribel ya no quiera hablar inglés contigo, mientras más pronto empieces a hablar español, mejor y más rápido aprendes. No tengas miedo a cometer errores, a la gente no le importa, es más, nos agrada ver que hay extranjeros que quieren aprender nuestro idioma.
    Bueno Iris, Aad y yo te deseamos mucha suerte y que aproveches muy bien esta gran oportunidad.
    Blanca

  • 30 Januari 2011 - 14:01

    Tineke:

    Oeps, alles in het Spaans dus wij ook:-)
    Dat kan ik niet hoor. Dan moet ik steeds aan Blanca vragen of ze mijn woorden wil vertalen.
    Ik wil wel dolgraag met jou in TinekeTurboTaal praten, mag dat ook?
    Lieverd, geniet ze en ik geniet van de verhalen en de foto's.
    Dikke veelplezierknuf
    Tineke

  • 30 Januari 2011 - 16:09

    Anne:

    wel ffe vertellen wat je carnavalskleren zyn geworden he! :$
    hihi, maar je hbet dus nog steeds heeel leuk! & veel succes met je Spaans haha,
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 87294

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: