Voor mama - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Voor mama - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Voor mama

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

03 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Okéeee mam, hier komt er weer één ..

Met de nieuwe bewoners gaat het goed haha, de engelse man is heel aardig en rustig enzo, en de amerikaanse man is ook wel oké. Vanmiddag bood hy zn excuses aan, hy zei sorry als ik een asshole was zondag. ik zei: ja dat was je, ik had zoiets van what the *** moet ik met deze idioot in een huis gaan wonen? your kiddin'.. toen bood hy nog 100x zn excuses aan toen zei ik its okay your cool now. Hy schrok een beetje van mn eerlyke reactie volgens my, maarja ik ga niet zeggen dat k hem aardig vond hahah! En ik heb ook gelyk gezegd dat ik elke morgen om 8 uur douche want anders looptie me misschien in de weg. Ik bedoel, ik was hier eerst haha!

Morgen komt er een nieuw meisje en over een week nog 2, en dat betekend dat ik mn kamer voor 3 weken moet gaan delen met Barbara. Ik heb betaald voor een 1persoonskamer maar Maribell zei dat omdat die amerikaan er nu onverwachts bijkomt het een soort van niet anders kan en nu kan ik hier ook lunchen. En de lunch is groter dan het diner hier haha. Nouja oké voor 3 weken .. Het is niet geweldig maarja. Als je éénpersoonskamer zonder lunch = 21 euro per dag en tweepersoonskamer met lunch=21.50 per dag. Dus ik betaal in ieder geval niet teveel. Alleen gaat het een probleem worden met waar ik mn kleren enz moet laten dus ik ga maribell voor een extra kastje ofzo vragen. Maar misschien is het niet zo;n goed idee om hier ook te lunchen want ik ben in 3 weken 3 kilo aangekomen ..HELP! ik moet op een sport hier. Aan de andere kant, het is het waard hahah.

Ik ben de hele week al alleen in de klas en ik heb zoveel geleerd. Maar het is doodvermoeiend want het is héél intensief. Als je privélessen reserveerd is het 20 euro per uur, en ik kryg het zomaar 4 uur! En ik ben zo goed dat ik volgende week NAAR NIVEAU A2 GA! joehoeeeeeeeee :D promotie. Haha dus dan kryg ik een andere klas en andere leraar enzo.

En thuis is het ook al vermoeiend omdat ik de hele dag moet vertalen enzo. IK WIL NEDERLANDS PRATENNNNNNN! haha, soms is het echt frustrerend. Dan weet ik een spaans woord wel te vertalen naar t engels en niet naar t nederlands .. Of dan loop ik over straat en denk ik: dont forget do go to the supermarket! en dan: waar denk ik in t engels? Niemand hoort me ..

Gister ging ik winkelen met Barbara en die dag ervoor met mezelf haha. En ze hebben sale tot maart mam&Marja dus volgende week kunnen jullie ook profiteren haha:) Het wordt tot zondag sowieso 17 graden daarna weet ik het niet. Maar t is erg lekker!

Maribel was gister op school en toen zei ze tegen mn leraar vind je ook niet dat iris zo vooruit is gegaan, echt knap, in zo'n korte tyd spreekt ze zoveel meer en beter blabla. Was leuk om te horen, soort back-up zegmaar.

Hoe is het daar? Vertel ik wil weten wat jullie bezighoud/wat jullie doen enzzzzzzzz

Nu moet ik huiswerk doen, en eten.

besossssssss <3
xx

'Geluk is de pech die je niet hebt'
'Een van de geheimen van he geluk is goedkope genoegens te kunnen aankweken'

  • 03 Februari 2011 - 19:33

    Barbara:

    yeahhh i understand =) i like your site... hahahahaha besos

  • 03 Februari 2011 - 19:51

    Jeanne:

    Hee ies,
    Dit is de status bij mij op dit moment:P
    Gister had ik die beurs van mn school weet je wel met Team Marly.
    Het ging echt super goed, had binnen anderhalf uur al 60 aanmeldingen!
    Om even duidelijk te maken de man naast me had er in 3 uur nog maar 2..
    Maarja toen moest ik nog uit die 60 mensen er 5 kiezen wat best lastig was omdat ik helemaal niet meer wist wie wie was en wat ze allemaal hadden gezegd.
    Vandaag had ik kennis making met mijn groepje en ik moet zeggen dat ik zelf vind dat ik goede keuzes heb gemaakt(A)
    Het was erg gezellig en we moesten in de gedachte van team building foto's gaan maken in Rotterdam op een creatieve manier, we moesten een foto maken bij blaak bij dat potlood weet je wel en een bij schouwburg plein allemaal best leuk maar we hadden maar een uur en we moesten het ook nog mailen dus dat ging niet helemaal goed.
    Dat was het school verhaal wel een beetje.
    Dit weekend ga ik lekker uiteten met alysia, annouschka, fenna en nadine omdat Fenna maandag voor een half jaar naar Gent (Belgie) vertrekt. Wat is dat toch met al die mensen die ineens naar het buitenland willlen:P
    Na het eten gaan we nog stappen dus dat is ook wel leuk!
    Ik heb er net even over na zitten denken en ik denk niet dat ik met papa samen kom want ik wil eigenlijk met carnaval in nederland zijn(A) maar ik kan toch eerder wel keertje komen? Moet je even zeggen wanneer het goed uitkomt en wanneer barbara van je kamer af is!:P
    Nou dat was het weer!
    ik spreek jeeeee(L)
    xxxx

  • 03 Februari 2011 - 19:53

    Mama Rianne:

    Ha,ha,ha..... dank je lief!!!!
    You gave the Amirican "the look"!! ha,ha,ha, ja, daar is geen woord Frans bij ,als je begrijpt wat ik bedoel!
    Zeer duidelijk!
    Hier is alles in orde! Elke dag doe ik mijn lenzen in , en het in en uit doen gaat steeds beter maar ik zie niets scherp!En ik wordt er zeer moe van. Ik hou nog even vol.
    Deze week is leerling 26 binnen gekomen in de klas, en het is nog steeds gezellig.
    Het weer: Lekker! De zon scheen vandaag regelmatig. De sneeuwklokjes bloeien soms al. De vogels en eenden in Pernis denken dat het al lente is,( Er zitten regelmatig "stapeltjes" Pekingeenden op de weg.)En de meerkoetjes bij ons in de singel maken zo'n herrie de hele nacht dat ik het raam dicht moet doen.
    Wat mij wel zorgen geeft: op buienradar .nl kun je een 14 daags weerbericht zoeken .
    Bij Alicante staat 4 dagen regen vanaf DONDERDAG!
    Dat moet je nog even regelen hoor ies, daar heb ik geen zin in!
    Zaterdag heb ik een midwinter BBQ!
    Daar moet ik me wel even op kleden denk ik,een vuurkorf is niet genoeg voor 25 personen..
    Vanmiddag na de vergadering kwam ik Mel tegen, zij wilde mij een goede reis knuf geven en zei dat ik op moest schieten!
    Dacht dat ik vandaag al naar alicante vertrok.
    Je boek is al binnen en voor de rest heb ik een lijstje gemaakt, komt goed!
    Ik kan niet wachten tot ik ook bij die palmbomen loop!
    En met mijn eigen ogen zie wat ik al weet; DAT JIJ HET FANTASTISCH NAAR JE ZIN HEBT DAAR!
    Geniet van elk moment en laat ons een beetje meegenieten! ;-)
    With all my love,
    mamaxxxxx

  • 03 Februari 2011 - 19:58

    Rianne:

    foto 3
    ieieieuw, oogjes!

  • 03 Februari 2011 - 20:20

    Jeanne:

    ps heb ook nog een masterclass gehad van de hoofdredacteur van de playboy was echt heel grappig, hij had alleen wel een tekort t-shirt aan waardoor zn buik eronder vandaan hing dat was wel vervelend:P maar hij had wel leuke verhalen!
    see you later aligator in a while crocodile:P
    xx

  • 03 Februari 2011 - 20:23

    Tineke:

    Lieve Iris.

    Ik voel me helemaal vereerd maar de mail die je me stuurt, is echt voor jouw moeder.
    Er staat ook zo lief boven: voor mama.
    Ik heb hem doorgestuurd naar Rianne dus dat komt helemaal goed.
    Doeidoei,
    knufknuf
    Tineke

  • 03 Februari 2011 - 21:01

    Iris:

    Hahaha Jeanne ik heb me gek gelachen om je verhalen! En echt goed van je beurs, girlpower. Die man is wel een beetje triest .. misschien kan je wat van jouw mensen naar hem sturen haha! Waarom gaat Fenna naar België? Dat is 2 uurtjes rijden, kan je net zo goed in NL blijven? Anyway veel plezier van t weekend! Barbara en ik moeten sowieso tot de 27ste op één kamer slapen .. Daarna niet meer .. dus zeg even wanneer je wilt komen. Ik heb al een carnvalskostuum gekocht en ga als hartenvrouw haha! Héél leuk. Dus als je hier komt dan moet ik ook één voor jouw kopen .. zeg het maar! xxx i hear from you

    Mam, ik hoop het erg dat de buienrader het fout heeft want dat zou toch wel een soort van triets zijn! Laat die eenden hun mond houden hahah ben blij dat ik hier geen eenden heb:) Hoezo zie je niets scherp? Daar zijn lenzen toch juist voor? x loveyou !

    Tineke, er staat voor mama omdat mama 'zeurde' dat ik geen verhaaltjes meer schreef, dus nu heb ik er één aan haar opgedragen haha, maar het is net zo goed voor jou bedoeld hoor! Iedereen kan het lezen. Hoe is het verder bij jou thuis? Heb je nog erge ruzies gehad over het tv kyken/bellen met vriendinnen probleem? Goed op te horen dat het zo goed gaat met Dick. Als ik in NL ben kom ik snel langs in Den Haag =) liefs!

  • 03 Februari 2011 - 21:12

    Rianne:

    hele grote aanhalingstekens!!!!!!!!!!!!!

  • 04 Februari 2011 - 09:41

    Silvie:

    So you put an American on his place...
    Go girl, die durft jou niet meer in de weg te lopen. :P (om 8 uur in de ochtend)
    De status aan de Nieuwendijk, je vader is van hot naar her aan het rennen, daar tekenen, elders opleveren wat niet helemaal goedging (natuurlijk door een ander) dan hebben we hier de huiskamer leeggehaald en de hele vloer afgedekt, zodat de houtenvloer niet wordt besmeurd. Zaterdag als Asim hier bezig is, de Lekker Puh!!! praktijk even afmaken, schilderijtjes ophangen, tafel in elkaar zetten, je kent het wel, want woensdag mijn eerste client(je) ze is 9 jaar.Zondag moet de vloer nog een keer in de lak, maar dat doet Pappa zelf. Dus we leven knus in de patio. Maandag alles weer terugzetten.Zodat als Jeanne weer komt het allemaal klaar is. Dan Vandaag (vrijdag) komt Asim het plafond afstrijken en zaterdag wordt het bewerkt zoals je vader het in gedachten had. Zo jij bent weer bijgekletst met allemaal :)) Gefeliciteerd met je promotie, echt goed gedaan!!! Ik kan niet wachten tot het maart is, Ben benieuwd hoe je pak met je harten eruit ziet, goed idee by the way. Jij als hartenvrouw, moet je vader maar als (schoppen)boer gaan hahaha
    Tot lees maar weer...
    Besos

  • 04 Februari 2011 - 16:38

    Jermo*:

    iriss, ik spreek je altijd op msn duss haha k ga hier niet veel achterlaten(A)
    het is wel altijd nog grappig en 'boeiend' om te lezen wat je allemaal meemaakt haha

    besos (L)

  • 06 Februari 2011 - 18:41

    Rianne:

    Het was even zoeken maar ik heb het gevonden: een weerbericht waar het tot en met zaterdag gewoon heerlijk weer is! Dat moet de goede zijn! 18 a 19 graden is prima! ik kan niet wachten!
    Veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 87254

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: