Salsa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Salsa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Salsa

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

13 Januari 2011 | Spanje, Madrid

¡Hola!

Gisteravond om 8 uur kwam Maribell thuis. Heel druk want er was een vriendin en nichtjes enzo .. Dus dat was wel eventjes wennen haha, al dat geschreeuw en geknuffel. Ik heb zó lekker gegeten, kip met aardappel. Op z'n spaans natuurlyk. Vanavond gaat Maribell voor t eerst zelf koken dus ben benieuwd. Ze is superaardig en heel spontaan en verzorgend. Vraagt 100 keer: 'ga toch zitten' 'wil je niet nog wat eten?' enz. Dr dochter is 14 en erg aan het puberen volgens mij, maar ze zal ook wel aardig zijn! Die hond is echt lieff hy kwam net op mn bed springen maar toen werd Maribell heel boos want dat mocht niet haha!

Vannochtend natúúrlijk weer naar school geweest, het wordt nu wel moeilijker en ik heb echt veel huiswerk:( Na school heb ik in een parkje mn huiswerk gemaakt, maar ik kwam erachter dat ik een woordenboek nodig had en die was thuis. Dus toen heb ik nog even lekker in t zonnetje gezeten en ben naar huis gegaan. Toen heb ik even geslapen en nu ben ik net wakker.

Dus moet ik weer verder met mn huiswerk, dan douchen en eten. Vanavond ga ik met 2 meisjes naar 'Carpe Diem'. Dat is een soort café/discotheek ofzo. Denk ik hahah! Daar is een welkomsiets voor alle studenten van alle internationale scholen in Alicante. Maar dat begint om 11 uur en ik moet morgen wel weer om 9 uur op school zijn dus dat wordt zwaar!

Morgenavond gaan we salsadansen, dat heeft Maribell bedacht haha:) dus dat is wel heel leuk dat ze zulke dingen ook met haar gasten doet.
En zaterdag ga ik naar Elche. Dat is een plaats hier dichtbij en dat schijnt erg leuk te zijn. Waarom weet ik ook niet maar dat zal ik zaterdag wel zien :)

Vale(oke), genoeg plannen dus!

Buenos díaz!
besos xxx

'Door ons leed leren wij ons geluk naar waarde schatten.'

  • 14 Januari 2011 - 15:05

    Rianne:

    ies, ies, vertel nog ééns.....hoe ziet de zon eruit!!!!!!Hier word je zo treurig van al die regen! :-( , :-( , ;-)

    Was het vandaag een beetje te doen?
    Veel plezier dit weekend!
    Liefs,
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 87132

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: