La Playa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu La Playa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

La Playa

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag scheen zo lekker de zon, en t was zo warm, dat we toen we wat gingen drinken in de pauze gewoon niet terugwilde naar onze les haha! Na school ben ik naar t strand gegaan heb ik onder een palmboom mn huiswerk gemaakt. Wel moeilyk om je te concentreren want elke keer ging ik alleen een beetje zonnen haha!
De fotos heb ik hierby gezet, als het gelukt is:)

Er was een man en die ging vragen hoe ik heette en waar ik vandaan kwam en op welke school ik zat en mn telefoonnummer en hoelaat ik uit was en toen zeidie laten we een keer met de auto weggaan 'I have a Mercedes' liettie ze sleutel zien. alsof dat indrukt maakt haha. Maar t was een beetje eng dus ik heb gezegd dat ik niet wist wanneer ik uit was en dat ik geen telefoon had en dat ik niet wist waar de school was en dat ik snel naar mn vriend op t strand moest! Ik dacht dalijk staat hy me op te wachten:O.

Maribell dr vliegtuig had alweer vertraging dus ze moest 7 uur wachten in Madrid! Veel geluk heeft ze niet met thuiskomen .. Maar ze kan nu elk moment komen. En morgen komt ook haar hond. Die was bij een kennis maar het is een witte labrador van één jaar. Ik hoop dat ze snel komt, dan kunnen we eten en kan ik slapen want ik ben heel moe haha!

Ik hoor dat het in NL al dágen regent, dus ik zal proberen een klein beetje zon naar jullie te sturen. Klein beetje hoor want ik ben niet voor niets hierheen gekomen haha!

hasta mañana mi amigos,
besos x

'Geen God of koning kan je gelukkig maken als jij het zelf niet kunt.'

  • 12 Januari 2011 - 20:15

    Rianne:

    Ha stoere dochter van me!
    Wat een heerlijke verhalen om te lezen ies! Ik geniet ervan( behalve zo'n verhaal over die man dan :-( Gelukkig heb je een jaar of 12 geleden 6 lessen zelfverdediging gevolgd in het buurthuis! Hahaha, die vent mag wel uitkijken!)
    Zeker als we hier alleen maar regen hebben en ik net hoorde dat het hier zondag pas wat droger wordt!
    En dat jij dan schrijft over zitten onder een palmboom! En die foto's, ga zo door, daar word ik ook een beetje warm van van binnen.Lieve ies, geniet van alles en wij genieten een beetje met je mee.
    Nog even dit:"Mi hija va a pie a la escuela";-) Ja,ja, we leren allemaal mee!
    Kus, knuf, kus!

  • 12 Januari 2011 - 20:22

    Sanne:

    huiswerk maken onder een palmboom, op die manier zou ik het nog leuk vinden haha
    leuk dat je er foto's heb opgezet, zo krijg ik een beetje een indruk, het ziet er echt leuk uit!

    veel plezier wijffie en blijf schrijven want het is echt leuk om te lezen!

    xx

  • 12 Januari 2011 - 20:51

    Marja:

    Hey,
    Misschien toch maar een pepperspraytje in je tas. Enge mannen heb je dus overal blijkbaar.
    Wat een leventje Iris, huiswerk maken onder een palmboom. Het moet niet veel gekker worden.
    Veel succes met je 'hospita' en wat een geluk: nu mag je daar ook vast weleens de hond uitlaten, hahaha!
    kus..............

  • 12 Januari 2011 - 21:14

    Iris Verschoor:

    hé mammie, toevallig weet ik nog precies hoe je los moet komen als iemand je pols vastpakt haha! Supergoed van je dat je naar school loopt, maar volgens my klopt die zin grammaticaal niet helemaal:) anyways, ga zo door!

    San, zelfs onder een palmboom valt huiswerk maken echt niet mee!

    Marja, leuk dat je me zo volgt:) die hond schynt heel dik te zyn dus hy kan vast een wandelingetje met me gebruiken haha! Hebben jullie al een hotel gevonden? Ik heb mn moeder vanmiddag voor de zekerheid nog het adres gemaild!

  • 13 Januari 2011 - 06:06

    Rianne:

    Ha,haha.... Volgens het boekje dat ik heb, heb ik geschreven: Mijn dochter loopt naar school.......Ha,ha,ha, Nee, ik ga met de auto,het regent hier katten en honden!

  • 13 Januari 2011 - 13:14

    Silvie:

    ¡Hola preciosa!

    Is die feo (lelijkerd) nog langsgeweest?
    Het weer ziet er ziet er bij jou echt goed uit... hier regnt het vandaag alweer nonstop, ik moest mdet de metro naar Rotterdam, daarna nog 10 minuten door de regen, echt meis mocht je een beetje heimwee hebben, heb het dan niet naar het weer in Holanda vale?
    El tiempo aqui es muy mal...
    Nosotros hablemos vale...
    Besito carina x0x0

    Silvie

  • 13 Januari 2011 - 13:41

    Anne Willem:

    In Nederland kan je ook onder een boom je huiswerk doen maar dan kan je na drie minuten je boek weggooien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 87273

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: