Hóla - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Hóla - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Hóla

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Heeeeee

Nou, daar ben ik zelf weer eens haha :)
Het was van t weekend echt zó gezellig!
Maar als je dan weer 'alleen' bent ben je wel extra 'alleen' .. Gelukkig zat ik al snel weer in mn ritme en droom ik weer in t engels of spaans haha.

Op school gaat het steeds beter, ik had gister toch een blunder. Ik zit bij een turkse jongen in de klas en steeds als we met zn 2jen moeten werken moet ik met hem. Maar hij zegt nooit wat dus ik dacht goh wat zielig, laat ik is een verhaal starten. Dus ik begin te vertellen over t een of ander en hij lachen en knikken, na 5 minuten stel ik een vraag .. dus ik wacht op antwoord .. zegtie: no sé ingles. ( ik kan geen engels) HEEL ERG BEDANKT. eerst 5 minuten leuk lachen en dan zeggen dat je er niets van hebt begrepen, hoe geweldig. Hij verwachtte natuurlijk dat ik mn hele verhaal in t spaans over ging doen, maar dat ging niet door. Verder heb ik wel leuke mensen in de klas alleen één ouder koppel uit Qebek en die zijn vervélend, het is niet te geloven. Ze snappen er niks van en proberen de andere hele tijd te verbeteren, fout verbeteren natuurlijk ..

Vanmiddag ben ik naar de nike geweest en heb ik schoenen voor 24 euro gekocht, die in nl 130 zyn hahah wat een grap. Ze zijn wel leuk. En ik ben naar de kapper geweest, gelukkig had ik Barbara meegenomen dus me haar is nog een soort van lang!

Het zou van de week gaan stormen en maandag was er inderdaad veel wind maar verder heb ik er nietecht iets van gemerkt.(afkloppen) Nu zegt het weerbericht dat het vanaf vrijdag heel lekker word dus dat hoop ik zo!

Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurd ..
En in NL? wel? let me knowwww!

besos,
xxxxx

  • 20 Februari 2011 - 12:55

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Ik heb genoten van de verhalen van het weekend met jouw moeder en Marja.
    Jouw moeder stuurde ook nog apart een verslagje dus ik ben weer helemaal bij.
    Het zal wel weer wennen voor je zijn nu ze weg zijn.
    Wat een bizar verhaal met die jongen met wie je moest samenwerken.
    Welke taal spreekt hij wel dan?
    Heerlijk om te horen dat het daar lekker weer is.
    Hier komt de lente ook hoor.
    De bollen staan vrolijk boven de grond en de krokusjes en sneeuwklokjes bloeien volop.
    Er loopt alweer een egeltje rond dus de zomer kan beginnen.
    Ik ga nu slapen want straks komen Albert en Marlies.
    Albert is jarig en ze komen hier gezellig en lekker gourmetten.
    Gaat helemaal lukken.
    Veel plezier en succes met alles,
    vrolijke knuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 87124

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: