Ontwikkeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Ontwikkeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Ontwikkeling

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Hé hallo,

mijn weekend:
vrydag uitgeweest, zaterdag strand, zaterdagavond uitgeweest, zondag strand.
Beter kan het niet haha, maar er zyn nietecht hele byzondere dingen gebeurd.

Het 'afscheidsfeestje' vrydag was wel echt heel gezellig heb me echt gek gelachen om sommige mensen.

Zaterdagavond kwam er een nieuwe jongen, een Roemeen en hij is 22. Heel aardig en hij gaat naar mijn school dus dat is allemaal leuk.

En zondag lagen we op t strand en toen hoorde ik nederlands praten .. dus ik keek op, was iedereen ineens nederlands! haha nouja 'iedereen', 4 jongens en 2 meisjes. Ik was zo blij hahah, dat was echt leuk.

Gisteravond gingen we naar salsales, dat wordt gratis gegeven in een club 'Havana' en dat is echt heel gezellig. ik ben goed joh! haha niet. Maar in ieder geval toen liep ik die club in, zegt die bewaker: één vraag? ik zeg: jaa? Hij: jy bent toch nederlandse? ik: jaaa .. hoe weet je dat? hij: en je hebt toch een vriendin van Brazilie? ik: ja, hoe weet je dat!?
Hij: alleen wie is die vriendin, want ik heb jou onthouden maar haar niet .. ik: waarvan heb je mij onthouden? ik zal dr even halen. ( ik barbara gehaald) hij: oooooh nu zie ik het weer! barbara: wat? dat was zo raar iemand moet hem dat verteld hebben .. maar nu weet ik in ieder geval dat er hier ook over mensen gepraat wordt, lekker pernissisch gevoel hahah.

Nu een minder leuk iets, die amerikaan is vanaf vrydag tot nu dronken. En hij kon nieteens lopen enz en hij irriteerde me echt heel erg gisteravond kwam er iemand van school met hem praten, in t engels, en toen zeidie sorry blabla ging die leraar weg vraagt de amerikaan aan mij: can you tranlate because i cant speak spanish so i didnt understand? IT WAS ENGLISH IDIOT.
en toen was ik het echt helemaal zat met hem maar hij bleef maar tegen me aanpraten : is mabel angry at me?
ik: I donno but i am so please dont talk
hij: But why are yóú angry?
ik: because youre acting like an asshole in my area
hij: not only in your area
ik: i dont give a *** if you f*ck up anywere else, only just dont in my area.
hij: but .. but ..
ik: just shut up now
toen zei mabel dat ik rustig moest doen hahahah. en toen ging hij maar naar zn kamer. Toen kwamen Barbara en ik gisteravond om 1 uur thuis van salsales, lag hij in de deuropening beneden aan het appartementencomplex BUITEN te slapen. Dus ik geef hem een duw en barbara: cabe, lets go. hij: WHOWHOEHMMMJHFHMM barbara: go in .. hij: uhmmmmmemmm barbara: okay
en toen hebben barbara en ik hem maar laten liggen .. kan het ook niet helpen. Dus vanavond komt er weer een man van school praten blabla.
Maar hij is dus een alcoholist en had in USA al 2 jaar niet gedronken maar is hier weer begonnen. Heel vervelend voor hem, maar ik denk dat hij maar terug moet naar Amerika. Ben ik ook van hem af.

Zaterdag gaan we weer naar een stadje bekijken, en volgend weekend komen papa silvie en jeanne !:D

Nog maar een maand en ik ben weer terug. Als het aan mij ligt zou ik hier tot augustus blijven maarja.
Als ik in NL ben ga ik gewoon alleen maar dagenlang huilen totdat jullie allemaal zeggen (incl mama&papa) IRIS GA ASJEBLIEFT TERUG. en dan kan ik terug :D.

Dan zal ik mn gelukswensjes is even inhalen, want die zyn erbij ingeschoten de laatste tijd.
dat wilde ik gewoon even zeggen, 'erbij ingeschoten'.

besos y amorrrrrrrrr

'Niet het hebben van geluk is het doel van ons bestaan, maar het geluk waardig zijn'
'geluk is meer een gevolg van wijsheid dan een geschenk van het lot'
'Het is duidelijk dat gevoelens van liefde, genegenheid, verbondenheid en mededogen voor geluk zorgen'
'Laat ons trachten gelukkig te zijn, een betere dienst kunnen wij onze huisgenoten niet bewijzen'
'hoop is een soort geluk, misschien wel het grootste geluk dat in deze wereld voorhanden is'
'zich in het geluk van een ander verheugen is er deel aan hebben'
'Eenieder is de smid van zijn geluk, maar het lot moet het ijzer heet maken'
'gelukkige mensen hebben van het leven weinig verwacht'
En die van vandaag:
'Tevredenheid geeft ook in armoede geluk. Ontevredenheid is armoede, ook in het geluk'

  • 22 Februari 2011 - 21:24

    Marja:

    Jeetje Iris, wat een vervelende vent, die Amerikaan., We hadden hem moeten klappen toen we bij jou waren, haha. Het is gelukkig niet saai daar in Alicante. En jeetje zeg, wat kan ik naar dat strand verlangen. Hier is het zó koud en jij ligt gewoon lekker op het strand in de ZON, maar ach, het is je gegund hoor. Je moet er hard genoeg voor werken.
    Nog even over dat langer blijven........ik weet niet of de hele dag huilen zal helpen, maar mss helpt de hele dag Spaans praten wel, hihi, daar kun je ze wel gek mee krijgen, behalve Sylvie dan, want die spreekt het natuurlijk ook, maar je pa&ma, die begrijpen er vast geen snars van.
    Geniet nog van je 4 bijna hele weken!! Dikke kus.

  • 23 Februari 2011 - 12:58

    Rianne:

    Ha ies,
    Marja's idee klopt niet hoor, we weten nu uit ervaring dat als er de hele dag Spaans tegen je gesproken wordt , je dat zo oppakt, we gaan gewoon Spaans terug praten! Nee, die vlieger gaat niet op.
    Maar tegen de tijd dat het zomer vakantie is wil ik wel met je mee hoor! Of de twee weken meivakantie.
    Mogelijkheden genoeg!
    Hier is het nog erg koud, de singel is al weer dagen bevroren, 's morgens moet ik de voorruit schrappen maar de vogels hoor je 's morgens al fluiten.
    En het wordt hier komende dagen ook warmer, nu is het een graat of 2!!!
    Nou mi hija, veel succes met studeren, veel genieten van de zon en over een week kun je weer heerlijk volop nederlands praten.
    Veel liefs,
    Mama

  • 23 Februari 2011 - 23:13

    TINEKE:

    Lieve Iris.
    Bedankt voor je verhaaltjes elke keer. Super dat je daar steeds tijd voor neemt naast alle andere activiteiten. Heerlijk dat papa, Sylvie en Jeanne komen.
    En Jeanne mag nog steeds lekker bij je op de kamer of is dat inmiddels veranderd?
    Wat een vervelend verhaal met die Amerikaan. Het is duidelijk dat er iets mee moet gebeuren.
    Veel wijsheid gewenst in deze en probeer je niet je goede gevoel te laten afpakken.
    Dat mag hij niet waard zijn,
    Knuffeldeknuf
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 87117

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: