HOLLAND - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu HOLLAND - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

HOLLAND

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 Maart 2011 | Spanje, Madrid

HOLAAAAAA

Nou, dat was een verassing. Stond ik zomaar voor jullie neuzen.

Nouja, omdat sommige mensen hun mond niet konden houden was het niet voor iedereen een verassing meer haha :)

Was leuk in Nederland, en ben echt blij dat ik jullie gezien heb.

Verder hoef ik niets te vertellen want jullie waren erbij.

Mn vlucht was echt bizar vervelend, heb echt veel gewacht enzo, bizarre turbulentie, en een irritante bemoei-al-vrouw naast me.
Maargoed ik ben echt blyyyy dat ik weer terug ben en de lucht hier is veranderd er hangt nu echt zo'n buitenlandse warmte in. Weet niet hoe ik t anders moet omschrijven haha.

Maar wat ik vandaag wel heb gemist vandaag, meestal bel ik iedereen en alles voor elk klein wiswasje, en dat kon 4 dagen lang en toen ineens niet meer! Mijn telefoonrekening vind dat heel leuk, ik minder.

Nu moet ik gaan want beerpong begint hahahah.

kussssennnn liefdesssss

'Het komt voor het geluk op staat en stand niet aan. T is eender voor de koning en de onderdaan'.

• 31 Maart 2011 - 09:14

Tineke:

Lieve Iris.
    Heerlijk dat je zo genoten hebt. Super voor je.
    Hopelijk kan je een poosje teren op al die lieve, leuke momenten.
    Sterkte weer met de cursus en veel plezier met alle andere dingen die je bezighouden.
    Vrolijke lenteknuf
    Tineke