Ziek - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

09 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Buenos Dias!

Hoe is het?
Ik ben ziek.
Gister was het echt niet leuk ik kon niks bewegen zonder pijn te hebben,
heb de hele middag geslapen en 's avonds gegeten en weer gaan slapen.
Dan is het jammer dat we zo laat eten haha!
Mabel zorgt wel heel goed voor me, ik krijg elke seconde thee met honing, antigrippe( zo'n oplosding heel vies), hoestdrank en wat nog niet meer. Gister toen ik naar bed ging kreeg ik mel met honing, wisky en nog wat andere dingen. 'Bebe y acostarse!' (drinken en naar bed!)
En nu gaat het al best wel beter alleen heb nog heel erg hoofdpijn en hoesten. Maar de griep heerst hier want iedereen is niet lekker, hoest en dingen.

Verder komen mn moeder & Marja morgen! :D:D:D Jeeeeeeeee.
Ik heb er zo'n zin in. Ik heb een heel programma gemaakt om ze alles in 3 dagen te kunnen laten zien. Zo staat er morgenavond om 8 uur Paella klaar in huize Mabel ..

En einde van deze week ben ik al op de helft van mn reis! 5 weken weg al. Gaat zo snel! Ik heb echt het gevoel dat ik 2 weekjes op vakantie ben geweest.

Ik zou de foto's van de excursie op de site zetten maar dat was ik vergeten, bij deze.

Hoe gaat het daar?

Jeanne als ik je verhalen onder mijn verhaal lees heb je echt een veel grappiger leven dan dat ik naast je op de bank zit hahah.

LIEFDE

  • 09 Februari 2011 - 14:01

    Tineke:

    Lieve Iris.
    Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Want morgen moet je echt fris en fruitig zijn als jouw moeder en Marja komen.
    Hopelijk gaat je dat lukken want je hebt al zulke leuke uitstapjes voor hen bedacht.
    Ziek nog even goed uit en ga dan lekker genieten!!
    Dikke knuf
    Tineke

  • 09 Februari 2011 - 14:04

    Jeanne:

    hahah misschien is het een idee als je thuis ben om dan als nog naar elkaar te schrijven:P
    xx

  • 09 Februari 2011 - 21:36

    Marja:

    Ach, wedden dat je je morgen weer wat beter voelt als je je mamsie ziet?! We gaan je lekker verwennen hoor! JOEPIE NOG 1 NACHTJE SLAPEN !! Vanavond heb ik al ingecheckt, dus onze stoelen zijn gereserveerd! Spannend hoor, heb nu al een spijbel gevoel, want normaliter werk ik op donderdag. Hahaha, 'k zie me al zitten op een terras in het zonnetje , ik geloof dat ze hier bij mij thuis wel wat jaloers zijn. (en geef ze eens ongelijk)
    Nou meis, hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter. Tot dan!
    Hasta la vista!

  • 09 Februari 2011 - 21:49

    Rianne:

    Wat een fantastische foto's weer Ies!
    Kan niet wachten tot ik het met eigen ogen zie, en mi hija met eigen ogen zie! Marja en ik stonden vanavond te zingen en als we dan even geen tekst hadden , hadden we het over wel of geen korte broek, slippers of laarzen....hahahaha om daarna weer mee te zingen met de alten....of de bassen ....of de sopranen, net hoe het er uit kwam!:-)
    Morgen om deze tijd liggen we al op bed volgens jou planning ;-) Maar misschien gaan wij nog wel een sangria bar in, wij hoeven niet naar school de volgende dag!
    Nog één knuf op afstand!
    Nog één!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 87283

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: