Sigapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Sigapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Sigapore

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 Oktober 2013 | Singapore, Singapore

Goeeeeedemorgen :)

Wat gaat de tijd toch snel ..

De week nadat Jeanne en mn vader hier waren had ik midterms - dus dat was even bikkelen en verder geen leuke dingen doen. Ik weet echt niet hoe ik ze gemaakt heb, als het goed is krijg ik één cijfer van de week terug, en één cijfer in november. Ik heb me wel echt verbaasd over hoe dat hier gaat. Gewoon in een collegezaal, allemaal naast elkaar de toets maken. Die professor loopt de zaal uit en niemand, maar echt niemand, die probeert af te kijken/te praten etc. Nou dat hoef je in Rotterdam echt niet te doen want dan heeft iedereen hetzelfde cijfer :) Ze zijn hier zo competitief dat ze elkaar niet willen helpen, dat was echt nieuw voor me.

Die zaterdag ben ik overdag op een fietstocht geweest in Pulau Ubin, het was echt niet normaal warm die dag, dus dat was een goede work out. Het was wel leuk maar niet heel speciaal - viel eigenlijk een beetje tegen.

Zondagavond kreeg ik te horen dat mn moeder zou komen; JEEEEEEEEEEEE. Echt zo leuk :D Ze komt vrijdag al!! Heb er heel veel zin in.

De rest van vorige week heb ik niet zo heel veel anders gedaan als huiswerk gemaakt etc. Vrijdag zijn we lekker wezen winkelen en 'avonds was het tijd om mn verjaardag te vieren!

We hadden eerst mensen in ons appartement uitgenodigd, en daarna gingen we met z'n allen naar een club. Hele gezellige avond, hele lieve kadotje's gehad, m'n 'roomies' hebben echt hun best gedaan om me jarig te laten voelen! Zaterdag, op m'n verjaardag zelf, waren we echt ontzettend moe dus hebben we overdag niet zoveel gedaan en 's avonds zijn we lekker uiteten geweest bij de Mexicaan.

Aankomende week dus weer extra veel huiswerk maken, omdat dat er minder van zal komen als m'n moeder er is haha. Vanaf volgende week ga ik beginnen met een cursus mediteren/mindfulness, daar ben ik wel erg benieuwd naar!

Ik realiseerde me gister dat ik nog maar 3 weekenden in Singapore ga zijn, voordat Geoffrey komt. De rest ben ik in indonesië/Maleisie/Vietnam. Zo bizar! De tijd gaat echt snel. Niet dat ik het erg vind hoor :) Alleen zie ik een beetje op tegen het weer in Nederland!

Maar voorlopig nog lekker genieten van de klamme hitte hier en de hele dag zweten, heerlijk.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk, ik heb geen kans gehad om hele spannende dingen te doen de laatste week!
Ik ga proberen foto's te maken van m'n 'normal life' en zal ze hierbij plaatsen.

Heel veel liefs,
studiebolletje Iris.

  • 19 Oktober 2013 - 15:58

    Geoffrey Jacobs:

    <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore

Voor mijn studie 4,5 maand naar Singapore!

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2014

Pernis!

05 December 2013

Singapore

17 November 2013

Ho Chi Minh

04 November 2013

Jogjakarta

24 Oktober 2013

Borneo en Singapore
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 87368

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: