Another one - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Another one - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Another one

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 Januari 2011 | Spanje, Madrid

¡Hola mis amigos!

Ik heb niet veel tyd om te schrijven want ik moet nog eten en we gaan zo weg, maar natuurlyk toch wel een berichtje vandaag!

School is zo grappig. Ik heb echt een leuke leraar hij maakt de hele tijd grapjes en is gewoon ontzettend komies. En hy geeft goed les, ook wel belangrijk natuurlijk.

Vanmiddag heb ik de hele middag geslapen omdat we zo gaan stappen, en ik morgen gewoon op school moet zijn. Dus leek het me verstandig om een beetje 'voor te slapen'. Toen heb ik mn huiswerk gemaakt, wat zeker 2 uur kostte omdat het best veel was. Maar ik snap het weer! Hoezee haha! We zitten nogsteeds met z'n tweeen in de klas, wat opzich wel fijn is omdat je dan zoveel aandacht krijgt. Er was vandaag een opdracht waarvan mn leraar zei: Probeer het maar, maar dit is zo moeilijk, iedereen heeft het altijd fout. En? ik had hem helemaal goed! Het ging over wat je moest zeggen in een kledingwinkel en dat had ik de dag ervoor natuurlijk goed geoefend haha!

Waar we vanavond naartoegaan heet 'Havana' en al het drinken is €1. Ik ga met Barbara en meisjes van haar school, dus dat wordt vast leuk:)

Gister heb ik zó lekker gegeten, ik denk dat ik de kleren die ik gister heb gekocht over een week nieteens meer pas haha! Het was een spaans gerecht en heet lentejas (lentégas).

Ik zag Maribell net in de keuken alweer hele stukken kip en rundvlees marineren dus ik ben benieuwd.

Superleuk dat jullie me nogsteeds zo volgen, kunnen jullie niet met ze alle ook een waarbenjij.nu aanmaken om mij te vertellen wat er daar allemaal gebeurd?
Nu bijvoorbeeld, met feyenoord-ajax?
Geen ene lifestream doet het dus ik ben veroordeeld tot teletekst haha!

Vale, ik ga me opmaken ..

liefde x

'Leren onzelf met een rustig gemoed aan te passen aan wat mogelijk en haalbaar is, daarin ligt het geluk besloten.'


  • 19 Januari 2011 - 20:10

    Tineke:

    Heerlijk al die verhalen van je. Ik lig te genieten.
    Wat schrijf je toch leuk.
    Kun je geen recepten gaan verzamelen en die doorsturen?
    Ik word wel benieuwd naar al die lekkere gerechten.
    Veel plezier in Havanna,
    dikke maakerwatvanknuf
    Tineke

  • 19 Januari 2011 - 20:21

    Jermo*:

    iriss, het is 1-0 voor ajax (31 minuut, alderweireld, en bruins heeft geel ) hahah tot in de details(A)
    je hebt het steeds over de zon en uitgaan en hoe lastig maar eigenlijk chill het daar is:P
    hier in in NL. regent het, zijn alle drankjes vaak ( tot altijd ) duurder dan 2 euro enn blijft het nog steeds regenen.

    besos

  • 19 Januari 2011 - 21:36

    Marja:

    Nou meis, het is 2-0 voor Ajax geworden hoor! Heb je dus niets aan gemist. De stemming is hier nou niet 'je van het', dat begrijp je. Bye,bye.

  • 20 Januari 2011 - 19:47

    Silvie:

    Hola florita,
    Tiene Báile en Havana
    Leuk dat je naar Havana gaat, ik ging op Tenerife ook altijd naar Havan, draaien ze heerlijke Cubaanse muziek, je zal gaan genieten. Alleen bij mij waren de drankjes niet zo goedkoop.

    Veel plezier!!!!!

    Besito...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 87131

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: