mijn achtste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu mijn achtste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

mijn achtste week

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Nou, wat een week alweer.

Maandag naar salsa geweest, was gezellig maar niet zo druk enzo. Toen heb ik die nacht echt maar 2 uur ongeveer geslapen, dus dinsdag was ik gesloopt maargoed toch maar naar school gegaan. Op school was het voor het eerst dat we met zn alle in de klas waren, en we zyn maar met 7 personen haha, dus dat gingen we vieren en na de pauze gingen we naar een chocolaterie en churros met chocola eten. Het was wel leuk maar ik baalde een beetje want was ik hiervoor zo vroeg opgestaan en naar school gekomen?
Toen ik thuis kwam gelijk gaan slapen, middag gegeten, en weer gaan slapen. huiswerk gemaakt, avondgegeten, en weer gaan slapen hahah. Dat was niet bepaald mijn dag.

Vanmorgen op school kregen we iets nieuws grammaticaals wat ik niet helemaal snapte. Maar ik kreeg ook niet de kans om het te gaan snappen want de lerares probeerde me iets uit te leggen en ik moest het antwoord zeggen maar voordat ik kon denken blèrde die vrouw uit Qebek er alweer doorheen. En dat deed ze echt 5 keer ofzo dus ik was echt boos en ik wilde echt graag zeggen MAG IK EVEN maar ik heb het niet gedaan, goed he! Maar mn lerares zag dat ik boos werd dus die zei iris je moet niet boos worden als je iets niet snapt? maar daarvoor werd ik niet boos ik werd boos op die Qebek-vrouw. Dus de lerares heel duidelijk IRIS, HET IS NU JOUW BEURT. en nogsteeds praatte ze erdoorheen ik dacht echt dat ik dr wat aan ging doen. Maar eind goed al goed want ik begrijp de stof nu wel. Na de les ben ik naar mn lerares toegelopen en gezegd dat ik niet wil dat ze denkt dat ik boos op mezelf was óf op haar maar op die Qebek-vrouw, en dat begreep ze maar al te goed haha. En later begon een jongen uit me klas er ook nog over. Gelukkig gaan die mensen zaterdag naar huis en hoef ik dus nog maar 2 ochtenden met ze in een ruimte te zitten, ik kan ze wel schieten.

Dus na al dat gestress van school ben ik vanmiddag met barbara wezen winkelen, een legging gekocht voor onder onze carnaval outfits en 4 hele leuke sokken en make up en vest en nogmeer.

Nu is er een meisje van school jarig dus we gaan even wat drinken met zn allen!

Vanavond komt er nog een nieuwe jongen uit Korea ofzo volgens mij, ben benieuwd. oh hé daar gaat de bel, dat zal hem zijn!
Ik ga maar even kijken haha hoe bedoel je nieuwsgierig?

amor!

Het ware geluk bevat evenveel ontzegging als geluk.
we worden niet gelukkig van succes; we worden gelukkig van intensiteit.
wanneer we gelukkig zijn, wordt onze fantasie levendiger. wanneer we ongelukkig zijn, is onze herinnering levendiger.

  • 05 Maart 2011 - 14:21

    Echtpaar Québec:

    Hoi Iris, we zijn nog maar net weg en we missen je nu al!
    Wat was het gezellig hé in de klas!
    Vooral ik was erg goed en dat kon jij altijd zo waarderen!
    Jammer dat we elkaar daar niet meer ontmoeten.
    Misschien komen we nog wel eens naar Nederland, dan komen we zeker langs.
    Wat zul je ons missen!
    ;-) :-) ;-) ;-)

  • 08 Maart 2011 - 17:47

    Rianne:

    Mi hija,
    Zit jij even met een luxe probleem;
    Blijf ik nog 2 weken of nog 6 weken.
    Je ziet er nog steeds fantastisch uit. Ik hoor en lees nog steeds leuke verhalen.
    Je hebt goed contact met het thuisfrond, wat wil je nog meer?
    Als 6 weken je te veel lijken kun je ook nog kiezen voor 4 weken.(Maak ik het nu moeilijker voor je)
    De wereld ligt voor je open!
    Maar ik snap dat die beslissing niet makkelijk is.
    Ik red het wel thuis hoor!
    Ik mis je wel maar vind het heerlijk om te zien en horen dat je je prima vermaakt daar en zo goed bezig bent.
    Dus ben het eens met elke beslissing die je neemt.
    Veel succes en heel veel liefs!!!!!!!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Mama

  • 08 Maart 2011 - 17:48

    Rianne:

    Leuk ook dat berichtje van het echtpaar uit Québec!;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Alicante

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Ciao Alicante, Hola Rotterdam.

13 April 2011

Nog 4 dagen!

08 April 2011

happiness

04 April 2011

Weekend

01 April 2011

sol
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 87119

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: