Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Verschoor - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Augustus 2013 | Singapore, Singapore

Goedemorgen !!

Weer een week verder in Singapore :)
Ik ben van de week niet veel weg geweest, maar er is wel heel veel gebeurd!

Zaterdag had ik dat strandfeest - wat een erg gezellige avond was. Het was om 3 uur 's nachts afgelopen en toen wilde we naar huis, maar we raakten te weg kwijt. Toen hebben we 2 uur moeten lopen voordat we een taxi hadden gevonden. Dat was een beetje jammer!

Zondag had ik Yoga-les; één van mijn huisgenoten heeft een opleiding yoga-instructrice, dus dat is wel erg leuk! Ze had een oproepje op facebook gezet dat ze wilde gaan yoga'en en of er mensen zin hadden om ook te komen, waarop 66 mensen hadden gereageerd!! Gelukkig kwamen er niet zóveel.

De rest van de week was eigenlijk zoals thuis; school, huiswerk, sporten. Zoals het hoort! Haha.

Nu de écht leuke dingen van deze week:
JEANNE KOMT !!!! Ik was zoó blij! Heb er echt zin in!! Echt een MEGA verassing, helemaal leuk! Haar koffer zit nu al vol met dingen die ze voor me mee moet nemen haha!

Toen besloot ik om m'n duikdiploma te willen halen!! Dus ik ga 13 tot 15 september naar een eiland in Maleisië om een cursus te volgen. Ook zo'n zin in!! Echt helemaal geweldig. Ik ben wel een beetje zenuwachtig.

En ik heb eindelijk mijn VISA kunnen ophalen! Nu mag ik het land uit, en weer in, dat is wel erg fijn. Prachtig pasje.

Vervolgens kreeg ik gister een whatsapp van m'n vader; Toen hij hoorde dat Jeanne en ik gingen duiken in zuid-oost azië, kon hij natuurlijk niet thuisblijven; ZE KOMEN SAMEN! Echt heel erg leuk.

En ten slotte kreeg ik net een mailtje; IK HEB AL M'N VAKKEN! Eindelijk! Ook SUPER blij mee, nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben en kan ik boeken gaan kopen!!

Na deze vijf goede berichten kan mijn week natuurlijk niet meer stuk - ik mag van geluk spreken, en dat doe ik ook zeker!

Zaterdag ga ik waarschijnlijk naar een winkelcentrum net over de grens bij Maleisië, en verder ga ik het dit weekend lekker rustig aan doen; mijn duik-theorieboek lezen bijvoorbeeld!

Volgende week beginnen dus de tutorials, hier heb ik mijn rooster nog niet van, en dat is het énige waar ik nu nog op wacht. Ik hoop dat dat een beetje goed uitvalt, want dan heb ik altijd vrijdag vrij! We shall see. We shall see; je kan niet alles hebben en ik heb al genoeg :)

Heel veel liefs,
Een hele vrolijke Iris :)

  • 22 Augustus 2013 - 09:23

    Rianne:

    He vrolijke Ies,

    Van zo'n berichtje wordt je zelf ook vrolijk!
    Dat heb je toch maar weer mooi voor elkaar!
    'T kost wat maar dan heb je ook wat.
    Nu gaat het echte werk beginnen.
    Heel veel succes en plezier ermee.
    Probeer zaterdag ook zo'n snoertje te scoren want we willen foto's!:-)
    Lieve knuf!
    X X X

  • 22 Augustus 2013 - 09:36

    Marja Rowaan:

    Zo zeg, wat een topweek! Fijn dat alles zo positief mee zit. Lekker van genieten. Het is je gegund. Trouwens, ik maar denken dat je daar ging studeren, haha maar ondertussen doe je hele leuke andere dingen! En wat een heerlijk vooruitzicht dat je bezoek uit Nederland krijgt. Veel plezier!!

  • 22 Augustus 2013 - 11:23

    Silvie:

    Hey Ies,

    Een bonk energie knalt mijn mailbox binnen,, haha wat fijn dat je alles nu voor elkaar hebt.
    Hier gaat alles zijn gangetje.Geoff komt trouw op dinsdag eten.
    Zaterdag is je vader jarig, ik wist niet wat ik moest geven voor zijn verjaardag, toen hoorde hij dat Jeanne naar jou toeging, ik hoorde hem zeggen.. het zou leuk zijn om met z'n drieen te gaan duiken.
    Ik zei meteen, ik weet eindelijk een verjaardagscadeau!!! We zijn net 2 weken terug en ineens mag hij weer, wat een feest.
    Het dringt nog niet helemaal bij hem door, ineens moet hij van alles regelen, prikken halen, paspoort verlengen.
    Hij heeft het er maar druk mee haha.Ik vind het echt ontzettend leuk dat jullie nu samen kunnen gaan duiken.
    Candy heeft gisteren een sollicitatie gehad en is aangenomen voor 40 uur als afdelingsmanager, ze kreeg meteen een jaarcontract aangeboden. Goede arbeidsvoorwaarden, 13e maand etc Vandaag hebben ze op Pernis huis bezichtigingen aan de Molenaarsweg. (Dat moet wel goed komen met haar nieuwe contract
    :)
    We zullen voor je duimen dat de tutorials zo uitvallen dat je lekker lang weekend kan vieren met een vrije vrijdag op de 69e verdieping toch... haha
    xx Silvie en Co



  • 22 Augustus 2013 - 14:54

    Tineke:

    Volgens mij had ik al wat gestuurd maar ik zie het nergens staan dus als nog weer een berichtje. Ik lees allemaal leuke dingen, super en wat fijn dat het met je vakken gelukt is.
    Je bent ook wel een doorzetster!!!!
    En nu lekker verheugen op de komst van Jeanne en je vader"

  • 22 Augustus 2013 - 20:34

    Geoffrey Jacobs:

    YOEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE!

  • 22 Augustus 2013 - 21:24

    Corine Ros:

    Hoi Ies,

    Meid, wat een belevenissen tot nu toe. Het is echt genieten om alles mee te kunnen beleven
    van een afstand. Ik vind het zo stoer, zoals je tot nu toe alles hebt kunnen regelen.
    Het is jou zo ten voeten uit....... ha,ha....

    Wat heerlijk dat Jeanne en je vader komen. Wie had dat kunnen denken, met zijn drieen
    duiken. Gaaf hoor. ( eehhh , is ouderwets woord, volgens mij hihi)

    Meissie, heel veel succes en ik blijf je met heel veel plezier volgen en mee genieten
    van je belevenissen.

    Een dikke knuffel van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore

Voor mijn studie 4,5 maand naar Singapore!

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2014

Pernis!

05 December 2013

Singapore

17 November 2013

Ho Chi Minh

04 November 2013

Jogjakarta

24 Oktober 2013

Borneo en Singapore
Iris

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 87326

Voorgaande reizen:

29 Juli 2013 - 21 December 2013

Singapore

09 Januari 2011 - 16 April 2011

Alicante

Landen bezocht: